Poslaćemo ti proizvod BESPLATNO ako poručiš danas!

Uslovi naše saradnje

Uslovi naše saradnje je spisak svega što se može desiti na putu od gledanja proizvoda pa sve do izvlačenja proizvoda iz paketa.

Cilj ove strane je da Vas informišemo o svim pravilima i procedurama, kako biste mogli i Vi, a i mi da se osiguramo.

Sve cene stoje na sajtu i nema skrivenih troškova

Cifre koje ćete uočiti kod svakog proizvoda su finalne i nakon poručivanja neće vam se ništa više dodatno naplaćivati.

Ukoliko je jasno naglašeno da je poštarina BESPLATNA, budite sigurni da će tako i ostati.

Ukoliko poštarina nije besplatna, na stranici poručivanja će Vam se obračunati cena poštarine za poručene proizvode.

Možete da platite na 2 načina

Mi vam za sada nudimo 2 opcije:
1. da nam unapred pošaljete novac na račun i
2. da platite pouzećem.

Jednu od ove 2 opcije VI SAMI MOŽETE IZABRATI prilikom unošenja svojih podataka kada poručujete. Onda kada kliknete na neku od opcija i poručite, tada ste nam se zvanično upisali u sistem i dobićete sve informacije za dalje.

Bićete obavešteni kada su Vaši proizvodi gotovi

Neki proizvodi zahtevaju više rada, neki proizvodi manje rada.
Optimalno vreme za koje će vam proizvod biti gotov jeste 7 dana.

Ono što je najbitnije ovde jeste da imamo Vaše kontakt informacije (email i broj telefona) pa ćemo vam se javiti i obavestiti Vas dokle je stigla izrada.

Nekad će se desiti da završimo brže, ali da kurirske službe štrajkuju ili postoji neki veliki problem. Želimo samo da naglasimo da ono na šta možemo uticati jeste zapravo vreme izrade, a put od nas do Vas prepuštamo kurirskoj službi i oni snose svu odgovornost za to.

Koja kurirska služba će Vam dostaviti paket?

Naše pakete šaljemo u većini slučajeva Post Expressom (ponekad DExpressom) i na Vašu adresu će stići u roku od 24h (ako ste iz većeg mesta).

Što se tiče manjih mesta, ona imaju neki svoj ritam prijema pošiljki i raspored dostavljanja pošiljki, tako da ćete morati da ih kontaktirate i pitate za Vaš paket.

U svakom slučaju, za svaki paket dobijate kod za praćenje, tako da ćete u svakom momentu znati gde se nalazi Vaš paket. Kod dobijate onda kada pošaljemo Vaše proizvode.

Šta ako Vam je stigao oštećen proizvod?

Onog momenta kada kurirske službe preuzmu naš paket, mi više nemamo nikakvu kontrolu nad njim.

Međutim, mi ćemo se potruditi da ga maksimalno dobro zapakujemo tako da smanjimo šanse za bilo kakvim oštećenjem.

Ali, ukoliko se desi da paket i tada stigne oštećen, vaše je da ga slikate, pošaljete nam sliku i u tom istom danu vratite paket.

Vrlo je bitno da odmah to uradite zato što tada možemo biti sigurni da je problem nastao u transportu – tako će obe strane biti sigurne.

Kada se paket vrati, mi ćemo odraditi korekciju ili pak izraditi novi proizvod i poslati paket o našem trošku.

Niste stigli da pokupite paket iz nekog razloga i rekli su Vam da je vraćen kod nas nazad

Nažalost, mnogo puta nam se to desilo i ono što u toj situaciji kažemo svim našim kupcima jeste da možemo vratiti paket, ali da poštarinu pokriju oni.

Kurir dostavlja u periodu od 12h do 19h, što znači da ako se paket ne dostavi, on ga vraća u poštu i obaveštava kupca da je paket u pošti.

Sledećeg radnog dana kurir će ponovo pokušati da dostavi paket.

Ukoliko i tada kupac ne preuzme paket, kurir ga ostavlja u najbližoj isporučnoj pošti i tamo će stajati sledećih 5 radnih dana.

Tako da je to jedino moguće rešenje – čujemo se sa vama, dogovorimo ponovno slanje, pokupite i platite poštarinu.

Da li vraćamo novac ukoliko ste nezadovoljni?

Nikada nam se nije desilo da nam je neko tražio novac nazad, ali to je i zato što to ne praktikujemo.

Za svaki naš proizvod treba vreme i trud da se izrade. Nisu fabrički, ne štancuje ih mašina već ih mi sami pravimo.

Jedino moguće rešenje koje postoji u toj situaciji jeste da nam vratite proizvod koji smo vam napravili, a da Vama pošaljemo drugi u istom cenovnom rangu.

Samo pazite, morate nas obavestiti da niste zadovoljni u roku od 48 sati, inače ova garancija ne važi! Tek tada možete vratiti proizvod nazad i pokrenuti proces za izradu drugog.

A u tom slučaju, troškove dostave snosi kupac – jer je bio obaveštavan sve vreme tokom izrade proizvoda, potvrđivao izgled, gravuru, dizajn itd.

Da li ostvarujete neki popust ukoliko ste stalni kupac?

Pre svega, hvala Vam ukoliko stalno kupujete od nas!!!

Ono što možete ostvariti kao naš kupac jeste to da imate nalog na našem websajtu.

Uz pomoć tog naloga možete da skupljate poene na osnovu preporuka. Što nas više preporučujete i preko Vas ljudi kupuju, to ćete više dobijati poena i ostvarivati razne nagrade – novac, proizvode i sl.

Ako je novčana nagrada, npr. preko vašeg koda neko kupi za 15% nižu cenu. Ako je proizvod 3000din, on će ga platiti 2550din, a vi ćete dobiti 450din.

Da li je dovoljno fer ponuda? (zamislite samo da preko vas 10+ njih kupuje svakog meseca, a sve što trebate da uradite je da preporučite)

Hvala na prijavi!

Molimo Vas da skoknete do Vašeg email sandučeta i potvrdite prijavu.

Odmah nakon toga dobićete naš prvi mail i još jedan poklon koji ide uz to!

Jedva čekamo da čujemo Vaše mišljenje o našim proizvodima!

Da li želite da dobijete BESPLATAN poklončić od nas?

Ukoliko unesete Vaše ime i email ubacićemo Vas na listu i uz poručeni paket dobićete SKRIVENI poklon.
Svojom prijavom potvrđujete da želite da primate od nas mailove koji su promotivnog, edukativnog i informativnog tipa.